Най-силното оръжие на работодателския бранд на компаниите са техните ентусиазирани и ангажирани служители. “ В IdeaDrive вярваме, че целенасоченото развитие на това най-силно “оръжие” носи отлични органични резултати. Програмата Посланици на работодателския бранд на IdeaDrive залага в себе си предварителна кастинг кампания за идентифициране на ентусиасти, които ще влязат в програмата с автентичен интерес и имат потенциал да се превърнат в Посланици на работодателския бранд, както и на серия от уъркшопи, които да ги подготвят максимално за предизвикателствата на новата им роля.

Цел на проекта

Идентифициране на точните хора за ролята Посланик на работодателски бранд
Припознаване на ролята РБ Посланик от страна на хората
Въоръжаване на Посланиците с правилните инструменти

Процес

Стъпка 1

Кампания

Стъпка 2

IdeaDrive Кастинг

Стъпка 3

Уъркшоп Модул 1

Стъпка 4

Уъркшоп Модул 2

Стъпка 5

Уъркшоп Модул 3

IdeaDrive кампания/ кастинг

IdeaDrive кампания/ кастинг

IdeaDrive Модул 1

Практическа стойност:

E-book
с полезни съвети, препоръки и насоки за използвани канали и инструменти

Домашно практическо задание:
Доказване на EVP

  • Основни понятия на работодателския бранд
  • Роля на посланиците на бранда
  • Връзка между ценностите на компанията и посланиците на бранда
IdeaDrive Модул 2

Практическа стойност:

Ангажиране на участниците с интерактивни креативни подходи

Домашно практическо задание
– индивидуална работа по разработване на собствено съдържание
Резултат: Демо материал

  • Идентифициране на индивидуални качества, умения, сили
  • Връзка между лични цели и бизнес цели
  • Поведения на посланиците през целия candidate/ employee journey/ experience, включително: привличане на нови служители, грижа за адаптацията в културата на компанията, ангажиране, задържане
  • Поведения на посланиците през целия candidate/ employee journey/ experience, включително: привличане на нови служители, грижа за адаптацията в културата на компанията, ангажиране, задържане
  • Подходящи подходи/ канали за комуникация / инструменти за доказване и налагане на силен личен бранд
  • Катализатори на бранда
IdeaDrive Модул 3

Практическа стойност:
Ангажиране
на участниците с интерактивни креативни подходи

Резултат: Готови и верифицирани индивидуални материала в съответствие с guidelines (по един за всеки участник)

Изведени конкретен брой планове за действие като основа на комуникация за следващите 6 месеца, очакващи верификация

  • Employee generated content в корпоративната стратегия?
  • Инструменти на посланиците на бранда
  • Сторителинг - стъпки и компоненти
  • Защо историята трябва да е автентична
  • Ефективност на каналите за комуникация
  • Най-добри практики и полезни съвети
  • Следващи стъпки

Готови ли сте за следваща стъпка?

Свържете се с нас:
hello@ideadrive.bg