Програма модулни работилници
В IdeaDrive отдавна знаем колко стойностна и важна е HR функцията във всяка компания, независимо от сферата на дейност и мащаба. “ От години развиваме три основни направления:
- Повишаване компетентността на всички, въвлечени в новата HR роля и свързани със служителското преживяване в компаниите – HR, маркетинг, employer branding, др.
- Увеличаване на добавената им стойност към цялостното позитивно преживяване на хората
- Повишаване доверието, уважението и признанието към новата HR роля от страна както на мениджмънта, така и от служителите.
Подготвихме модулна програма ”HR мазайка”, в която поставяме на фокус новата HR роля и превръщаме HR хората в звезди.
Тема, в която вярваме и припознаваме като наша в IdeaDrive e тази за работодателския бранд. Идентичността на работодателя и културата в организацията, както и изявата им пред вътрешни и външни аудитории е от първостепенно значение за силната HR роля. В работилницата заедно ще изготвим и говорим за:
Работодателски бранд
Одит, проучвания и други методи за анализ на възприятията за работодателя
SWOT на компанията като работодател
Ценности, уникално предимство, обещание на работодателя
Етичен кодекс и организационна култура
Личния пример на HR отдел в изживяване ценностите на работодателя и превръщането му в посланик на бранда
Изява на работодателския бранд - подходящи канали, инструменти, похвати порямо таргет аудиториите
За преживяване на кандидатите заговорихме през последните години, но реално винаги то
е било от значение за успеха на кампаниите по подбор. Промяната в поколенията,
комуникационните канали, пазара на труда като цяло, доведе и до нови методи на работа в
HR функцията.
В тази работилница на практика ще реализираме и преминем през:
Преживяване на кандидатите
Определяне на персони, подходящ комуникационния микс и послания за различните аудитории
Ефективно взаимодействие в различните точки на контакт
Похвати за привличане на кандидати
Умения за интервюиране
Поведения на всички въвлечени във фунията
Посланици на работодателския бранд като основен и най-силен инструмент
Положителното преживяване по време на целия жизнен цикъл на служителите е ключов фактор за ангажираността и ефективността на работа . Щастливите служители са в пъти по- продуктивни, затова и стремежът на работодателите все повече е да създават и поддържат такова във всички точки на контакт. В работилницата ще изведем съвместно:
Преживяване на служителите
Персони служители, жизнен цикъл и точки за контакт с компанията
Устойчивост, консистентност и стандарти в поведението на компанията относно служителското преживяване
Подходи за ангажиране спрямо жизнения цикъл
Осигуряване на съвременни инструменти и дизайн на положително служителско преживяване
Осигуряване на подходящо и ангажиращо съдържание в комуникацията със служителите
Програма Посланици на работодателския бранд
Все по-важна и търсена от служителите тема е тази за личностното им развитие и благосъстояние. Тук ролята на компанията и съответно HR ролята е от изключително значение. Грижата за служителите и ангажирането им във все повече програми, стимулиращи физическото и психологическото здраве се приема като задължително условие за добър работодател. Ще бъдем полезни и съвместно ще успеем да дефинираме конкретните потребности при вас за:
Wellbeing и личностно развитие
Wellbeing на служителите в различните сфери от живота (физически, емоционален, финансов, кариерен, и др.)
Дизайн на гъвкави програми и решения за придобивки
Устойчивост на баланса работа-личен живот
Връзка между личните ценности, каузи, интереси на служителя и тези на компанията
Идентифициране на личностни обучения, полезни за човека и компанията
Прилагане на персонализирани пътеки за развитие
Какво е общото кратно между всички програми за служители в една организация? Профилът на служителите й, разбира се. В нашите работилници ще ви стимулираме да идентифицирате най-подходящите програми за вашите хора, начините за реализирането им, краткосрочните и дългосрочни ползи от тях. Правилният микс от програми са важен фактор за ангажиране на служителите.
Програми за ангажиране на служители
Какво превръща инициативата за служители в програма
Идентифициране подходящи програми за различните таргет аудитории
Видове програми: въвеждаща, рифъръл, стажантска, менторска,програма за таланти, програма Посланици на работодателския бранд, др.
Реализиране на програма стъпка по стъпка
Мерене ефективността на програмата
Програма с продължение/ надграждане
“Днешната младеж… Младежта обича днес лукса. Тя има лоши обноски, пренебрегва авторитетите, няма уважение към старите хора и говори тогава, когато трябва да работи. Младите вече не стават на крака, когато в стаята влезе по-възрастен човек….” Сократ И днес възприемаме новите поколения по същия начин. В нашата работилница ще покажем как да извличаме максимум полза от силните страни на различните поколения и да ги приемаме, разбирайки:
Различни поколения служители
Какво искат служителите?
Разлики в поколенията служители и нагласите им към работата
Идентифициране на силни и слаби страни на ниво поколение
Предизвикателства в комуникацията и справяне с тях
Ангажиране чрез създаване и прилагане на програми за обмен на знания и опит
Различни поколения служители - синергия с добавена стойност за всяка страна
В последните две години работната среда се промени. Оказа се, че промяната ще бъде дългосрочна и хибридния модел на работа стана новата работна реалност. Някои казват, че промята е само в каналите за комуникация, а други, че моделите и механизмите за управление на представянето са изцяло различни. В нашата работилница ще работим върху:
Управление на представянето в нова работна реалност
Процес по оценка на служителите, нови модели и инструменти
Управление на представянето, участници и тяхната роля
Компетентностен модел
Опредленяне на KPIs
Механизми за повишаване на мотивацията - екипни и индивидуални
Управление на лошото представяне
Синхронни, асинхронни, присъствени, хибридни… обученията също претърпяха сериозна трансформация през последните години. За всеки HR специалист е важно да знае кое работи и кое не в неговата организация, как да следва процесите по темата и да създава нови такива. В нашата работилница ще оживим термина “tailor-made”, работейки индивидуално по:
Обучения в нова среда
Learning needs analysis
Планиране и изпълнение на програми за обучения
Learning management system, съдържание и организация
Тrain the trainer
Проследяване ефективността от обученията
Развитието вълнува всички служители и е един от най-важните моменти при създаването на положително преживяване на служителите. Разделяме развитието на професионално и кариерно, на йерархично и развитие на компетенции. В нашата работилница ше обърнем специално внимание на развитието на HR ролята и личния бранд на всеки един специалист.
Професионално и кариерно развитие
Специфики на жизнения цикъл на служителите
Създаване на кариерни пътеки
Succession planning
Професионално и личностно развитие за пълноценно служителско преживяване
Развитие на HR ролята и личен бранд
Нашият подход е изцяло Tailor-made
Стартираме с първоначален задълбочен, структуриран разговор и попълване на въпросник за определяне зрелостта на участниците по темите, както и техните конкретни предизвикателства, свързани с бизнеса или с профила на хората в компаниите им.
Така определяме тежестта в опорните точки по всяка тема, конкретни практически казуси и задания, както и демо разработките, които ще правим в работилниците.
Превръщаме HR хората в звезди!
Формат
-
9 отделни работилници в програмата по определените теми
-
Подходящи както за индивидуално провеждане, така и в група
-
Възможност за избиране на пълния обхват или конкретни работилници
Изпълнение
-
Продължителност на всяка работилница - между 1 и 3 тренинг дни с възможност за модулно разпределение
-
Препоръчително отстояние между модулите - между 10 и 20 календарни дни
-
Задължителни “домашни” практически задания и/или демота между модулите
Готови ли сте за следваща стъпка?
Свържете се с нас:
hello@ideadrive.bg

