Програма модулни работилници

В IdeaDrive отдавна знаем колко стойностна и важна е HR функцията във всяка компания, независимо от сферата на дейност и мащаба. “ От години развиваме три основни направления:

  • Повишаване компетентността на всички, въвлечени в новата HR роля и свързани със служителското преживяване в компаниите – HR, маркетинг, employer branding, др.
  • Увеличаване на добавената им стойност към цялостното позитивно преживяване на хората
  • Повишаване доверието, уважението и признанието към новата HR роля от страна както на мениджмънта, така и от служителите.

Подготвихме модулна програма ”HR мазайка”, в която поставяме на фокус новата HR роля и превръщаме HR хората в звезди.

Професионално и кариерно развитие

Работодателски бранд

Различни поколения служители

Обучения в нова среда

Преживяване кандидати

Новата
HR роля

Управление на представянето

Програми за ангажиране

Служителско преживяване

Обучения в нова среда

Wellbeing и личностно развитие

Тема, в която вярваме и припознаваме като наша в IdeaDrive e тази за работодателския бранд. Идентичността на работодателя и културата в организацията, както и изявата им пред вътрешни и външни аудитории е от първостепенно значение за силната HR роля. В работилницата заедно ще изготвим и говорим за:

Работодателски бранд

Одит, проучвания и други методи за анализ на възприятията за работодателя

SWOT на компанията като работодател

Ценности, уникално предимство, обещание на работодателя

Етичен кодекс и организационна култура

Личния пример на HR отдел в изживяване ценностите на работодателя и превръщането му в посланик на бранда

Изява на работодателския бранд - подходящи канали, инструменти, похвати порямо таргет аудиториите

За преживяване на кандидатите заговорихме през последните години, но реално винаги то
е било от значение за успеха на кампаниите по подбор. Промяната в поколенията,
комуникационните канали, пазара на труда като цяло, доведе и до нови методи на работа в
HR функцията.
В тази работилница на практика ще реализираме и преминем през:

Преживяване на кандидатите

Определяне на персони, подходящ комуникационния микс и послания за различните аудитории

Ефективно взаимодействие в различните точки на контакт

Похвати за привличане на кандидати

Умения за интервюиране

Поведения на всички въвлечени във фунията

Посланици на работодателския бранд като основен и най-силен инструмент

Положителното преживяване по време на целия жизнен цикъл на служителите е ключов фактор за ангажираността и ефективността на работа . Щастливите служители са в пъти по- продуктивни, затова и стремежът на работодателите все повече е да създават и поддържат такова във всички точки на контакт. В работилницата ще изведем съвместно:

Преживяване на служителите

Персони служители, жизнен цикъл и точки за контакт с компанията

Устойчивост, консистентност и стандарти в поведението на компанията относно служителското преживяване

Подходи за ангажиране спрямо жизнения цикъл

Осигуряване на съвременни инструменти и дизайн на положително служителско преживяване

Осигуряване на подходящо и ангажиращо съдържание в комуникацията със служителите

Програма Посланици на работодателския бранд

Все по-важна и търсена от служителите тема е тази за личностното им развитие и благосъстояние. Тук ролята на компанията и съответно HR ролята е от изключително значение. Грижата за служителите и ангажирането им във все повече програми, стимулиращи физическото и психологическото здраве се приема като задължително условие за добър работодател. Ще бъдем полезни и съвместно ще успеем да дефинираме конкретните потребности при вас за:

Wellbeing и личностно развитие

Wellbeing на служителите в различните сфери от живота (физически, емоционален, финансов, кариерен, и др.)

Дизайн на гъвкави програми и решения за придобивки

Устойчивост на баланса работа-личен живот

Връзка между личните ценности, каузи, интереси на служителя и тези на компанията

Идентифициране на личностни обучения, полезни за човека и компанията

Прилагане на персонализирани пътеки за развитие

Какво е общото кратно между всички програми за служители в една организация? Профилът на служителите й, разбира се. В нашите работилници ще ви стимулираме да идентифицирате най-подходящите програми за вашите хора, начините за реализирането им, краткосрочните и дългосрочни ползи от тях. Правилният микс от програми са важен фактор за ангажиране на служителите.

Програми за ангажиране на служители

Какво превръща инициативата за служители в програма

Идентифициране подходящи програми за различните таргет аудитории

Видове програми: въвеждаща, рифъръл, стажантска, менторска,програма за таланти, програма Посланици на работодателския бранд, др.

Реализиране на програма стъпка по стъпка

Мерене ефективността на програмата

Програма с продължение/ надграждане

“Днешната младеж… Младежта обича днес лукса. Тя има лоши обноски, пренебрегва авторитетите, няма уважение към старите хора и говори тогава, когато трябва да работи. Младите вече не стават на крака, когато в стаята влезе по-възрастен човек….” Сократ И днес възприемаме новите поколения по същия начин. В нашата работилница ще покажем как да извличаме максимум полза от силните страни на различните поколения и да ги приемаме, разбирайки:

Различни поколения служители

Какво искат служителите?

Разлики в поколенията служители и нагласите им към работата

Идентифициране на силни и слаби страни на ниво поколение

Предизвикателства в комуникацията и справяне с тях

Ангажиране чрез създаване и прилагане на програми за обмен на знания и опит

Различни поколения служители - синергия с добавена стойност за всяка страна

В последните две години работната среда се промени. Оказа се, че промяната ще бъде дългосрочна и хибридния модел на работа стана новата работна реалност. Някои казват, че промята е само в каналите за комуникация, а други, че моделите и механизмите за управление на представянето са изцяло различни. В нашата работилница ще работим върху:

Управление на представянето в нова работна реалност

Процес по оценка на служителите, нови модели и инструменти

Управление на представянето, участници и тяхната роля

Компетентностен модел

Опредленяне на KPIs

Механизми за повишаване на мотивацията - екипни и индивидуални

Управление на лошото представяне

Синхронни, асинхронни, присъствени, хибридни… обученията също претърпяха сериозна трансформация през последните години. За всеки HR специалист е важно да знае кое работи и кое не в неговата организация, как да следва процесите по темата и да създава нови такива. В нашата работилница ще оживим термина “tailor-made”, работейки индивидуално по:

Обучения в нова среда

Learning needs analysis

Планиране и изпълнение на програми за обучения

Learning management system, съдържание и организация

Тrain the trainer

Проследяване ефективността от обученията

Развитието вълнува всички служители и е един от най-важните моменти при създаването на положително преживяване на служителите. Разделяме развитието на професионално и кариерно, на йерархично и развитие на компетенции. В нашата работилница ше обърнем специално внимание на развитието на HR ролята и личния бранд на всеки един специалист.

Професионално и кариерно развитие

Специфики на жизнения цикъл на служителите

Създаване на кариерни пътеки

Succession planning

Професионално и личностно развитие за пълноценно служителско преживяване

Развитие на HR ролята и личен бранд

Нашият подход е изцяло Tailor-made

Стартираме с първоначален задълбочен, структуриран разговор и попълване на въпросник за определяне зрелостта на участниците по темите, както и техните конкретни предизвикателства, свързани с бизнеса или с профила на хората в компаниите им.

Така определяме тежестта в опорните точки по всяка тема, конкретни практически казуси и задания, както и демо разработките, които ще правим в работилниците.


Превръщаме HR хората в звезди!

Формат

  • 9 отделни работилници в програмата по определените теми
  • Подходящи както за индивидуално провеждане, така и в група
  • Възможност за избиране на пълния обхват или конкретни работилници

Изпълнение

  • Продължителност на всяка работилница - между 1 и 3 тренинг дни с възможност за модулно разпределение
  • Препоръчително отстояние между модулите - между 10 и 20 календарни дни
  • Задължителни “домашни” практически задания и/или демота между модулите

Готови ли сте за следваща стъпка?

Свържете се с нас:
hello@ideadrive.bg